Devon-Mail! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Devon Haarman - WaarBenJij.nu Devon-Mail! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Devon Haarman - WaarBenJij.nu

Devon-Mail!

Door: Devon Haarman

Blijf op de hoogte en volg Devon

18 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Alweer mijn tweede blog vandaag, maar deze zal ik kort houden. Ik heb namelijk afgelopen dinsdag een kaart van mijn ouders ontvangen en bloemen van mijn lieve vriend. Hier ben ik heel dankbaar voor en de kaart hangt boven mijn bed ;)

Mocht jij mij nou ook een kaartje of iets anders willen sturen? Dan kan dat. Ik vind het heeel leuk om post te ontvangen! Dan kan ik mijn kamer ook een beetje opfleuren en ' eigen' - maken. Houd er rekening mee dat het tussen de 2 en 3 weken onderweg is.
Je kan het sturen naar:

Wereldstage
t.a.v. Devon Haarman
Scharlooweg 75
Willemstad, Curacao

Ayo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Devon

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7811

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 17 Juni 2016

Afstuderen in Curacao!

Landen bezocht: